de eerste week bonaire ! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van nick ingen - WaarBenJij.nu de eerste week bonaire ! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van nick ingen - WaarBenJij.nu

de eerste week bonaire !

Blijf op de hoogte en volg nick

01 Februari 2014 | Bonaire, Bonaire

Zoo de eerste week zit er op !

Het begon niet al te lekker , maar ik heb m'n draai wel gevonden ! Bonaire is niet verkeerd !

voorlopig heb ik 4 dagen kunnen knallen , de eerste 2 dagen met 5,2 de andere 2 met 4,8 . het is zoo vet , eerst alles landen met 5,2 , tot de wind toe neemt en die 5,2 uit m'n handen getrokken word , dan snel 4,8 optuigen , en het moment meemaken dat ALLES ALLES ALLES lukt en mega hoog gaat , HEERLIJK !

De laatste 2 dagen waait het minder , wat ik opzich niet erg vind , gister express een rust daagje gehouden om zo terug op kracht te komen , en vandaag maar op het fietsje richting de alberthein , om wat eten en drinken te kopen . vanaf nu gaat alles op de fiets , aangezien niks in de buurt is zal ik om te surfen minimaal een uur op de fiets , en richting de supermarkt is het ook minstens een uur . Maar een beetje beweging is niet weg ;)

Ik ging weg met het plan om kei hard te trainen aan conditie en kracht , hardlopen is hier bijna niet te doen , ik heb het 2 keer geprobeerd , maar het is echt heel erg warm . Gelukkig hebben we bij het hostel in de schaduw een aantal krachttraining mogelijkheden waar ik dus wel het een en ander op kan trainen . Morgen word de eerste werk dag hier op Bonaire . Super relaxt sfeertje overal , dus ik kan het wel uithouden hier . Onder elkaar is het ook gewoon wel gezellig , terwijl ik toch ook graag zo nu en dan m'n eigen momentje heb .

Genoeg tropische dieren hier , best gaaf om te zien . Vooral een zeeschildpad ! wat een mooi beest ! verder zie ik op een dag genoeg leguanen , flamingo's , super mooie vogeltjes , wilde geiten ezels en rond op de steigers in het water prachtige visjes !

Wat ik erg wennen vind is dat hier gewoon geen regels zijn , de scooters die je kan huren rijden makkelijk 80 ... helmen ? nee die kennen ze hier niet . Geen plek in de auto ? dan ga je toch achter in de pick-up zitten .... politie zie je bijna niet , maar als je ze inhaal zonder helm om de scooter kijken ze je vriendelijk aan , thats it . erg wennen maar wel cool ! GEEN ZORGEN IK PAS GOED OP ME ZELF EN DOE GEEN GEKKE DINGEN :)

na deze week begin ik de familie en mn vriendinnetje toch al wel te missen , maar dat is een goed teken <3

Tot snel !
Ik fiets "even" naar de winkel en dan richting het water !

Groetjesss!
xxx

• 01 Februari 2014 - 18:20

MerelvZ:

Ooooh men!!! Ik heb heimweeeee! Genietze daar en dat er geen regels zijn: het went heel snel ;)

Groetjes, Merel

• 01 Februari 2014 - 18:34

Leen En Hennie:

Hoi Nick,

Leuk om je verslag te lezen, genoeg te doen en te zien!

Gr Leen en Hennie

• 01 Februari 2014 - 19:43

Martina:

Wat kan jij leuk schrijven!! Geweldig om te lezen ,lieve groet en veel plezier,
    !! Xx uit puttershoek
    Arie, Martina, roos, Wouter, Bart en Daan

• 01 Februari 2014 - 20:37

Arie En Martina Krijgh:

He Nick, leuk om je verslag te lezen geniet ervan en veel plezier. Groetjes je ouwe buurtjes.