de eerste week bonaire ! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van nick ingen - WaarBenJij.nu de eerste week bonaire ! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van nick ingen - WaarBenJij.nu

de eerste week bonaire !

Blijf op de hoogte en volg nick

01 Februari 2014 | Bonaire, Bonaire

Zoo de eerste week zit er op !

Het begon niet al te lekker , maar ik heb m'n draai wel gevonden ! Bonaire is niet verkeerd !

voorlopig heb ik 4 dagen kunnen knallen , de eerste 2 dagen met 5,2 de andere 2 met 4,8 . het is zoo vet , eerst alles landen met 5,2 , tot de wind toe neemt en die 5,2 uit m'n handen getrokken word , dan snel 4,8 optuigen , en het moment meemaken dat ALLES ALLES ALLES lukt en mega hoog gaat , HEERLIJK !

De laatste 2 dagen waait het minder , wat ik opzich niet erg vind , gister express een rust daagje gehouden om zo terug op kracht te komen , en vandaag maar op het fietsje richting de alberthein , om wat eten en drinken te kopen . vanaf nu gaat alles op de fiets , aangezien niks in de buurt is zal ik om te surfen minimaal een uur op de fiets , en richting de supermarkt is het ook minstens een uur . Maar een beetje beweging is niet weg ;)

Ik ging weg met het plan om kei hard te trainen aan conditie en kracht , hardlopen is hier bijna niet te doen , ik heb het 2 keer geprobeerd , maar het is echt heel erg warm . Gelukkig hebben we bij het hostel in de schaduw een aantal krachttraining mogelijkheden waar ik dus wel het een en ander op kan trainen . Morgen word de eerste werk dag hier op Bonaire . Super relaxt sfeertje overal , dus ik kan het wel uithouden hier . Onder elkaar is het ook gewoon wel gezellig , terwijl ik toch ook graag zo nu en dan m'n eigen momentje heb .

Genoeg tropische dieren hier , best gaaf om te zien . Vooral een zeeschildpad ! wat een mooi beest ! verder zie ik op een dag genoeg leguanen , flamingo's , super mooie vogeltjes , wilde geiten ezels en rond op de steigers in het water prachtige visjes !

Wat ik erg wennen vind is dat hier gewoon geen regels zijn , de scooters die je kan huren rijden makkelijk 80 ... helmen ? nee die kennen ze hier niet . Geen plek in de auto ? dan ga je toch achter in de pick-up zitten .... politie zie je bijna niet , maar als je ze inhaal zonder helm om de scooter kijken ze je vriendelijk aan , thats it . erg wennen maar wel cool ! GEEN ZORGEN IK PAS GOED OP ME ZELF EN DOE GEEN GEKKE DINGEN :)

na deze week begin ik de familie en mn vriendinnetje toch al wel te missen , maar dat is een goed teken <3

Tot snel !
Ik fiets "even" naar de winkel en dan richting het water !



Groetjesss!
xxx

  • 01 Februari 2014 - 18:20

    MerelvZ:

    Ooooh men!!! Ik heb heimweeeee! Genietze daar en dat er geen regels zijn: het went heel snel ;)

    Groetjes, Merel

  • 01 Februari 2014 - 18:34

    Leen En Hennie:

    Hoi Nick,

    Leuk om je verslag te lezen, genoeg te doen en te zien!

    Gr Leen en Hennie

  • 01 Februari 2014 - 19:43

    Martina:

    Wat kan jij leuk schrijven!! Geweldig om te lezen ,lieve groet en veel plezier,
    !! Xx uit puttershoek
    Arie, Martina, roos, Wouter, Bart en Daan

  • 01 Februari 2014 - 20:37

    Arie En Martina Krijgh:

    He Nick, leuk om je verslag te lezen geniet ervan en veel plezier. Groetjes je ouwe buurtjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Bonaire

nick

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 1900

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Bonaire

Landen bezocht: