bonaire week 2 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van nick ingen - WaarBenJij.nu bonaire week 2 - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van nick ingen - WaarBenJij.nu

bonaire week 2

Blijf op de hoogte en volg nick

11 Februari 2014 | Bonaire, Bonaire

En hier is de 2e update van bonaire ,

de 2e week op het eiland , en de week waarin ik voor eerst ben gaan werken .
zondag woensdag donderdag zaterdag en zondag heb ik gewerkt , Best leuk ! HAHA er zijn zoooo veel verschillende toeristen , heel erg grappige , sacherijnige , korte , lange en vooral ook heel veel dikke :P hahaha
Twee broers , het zijn net powerrangers , helemaal wit van de zonnen crème en dan een baseball helm op met een beugel voor hun hoofd . voor als het mis mocht gaan denk ik :P
soms slaan mensen een beetje door in hun interesses , er was een mevrouw , die vroeg wie dat bepaalde zeil had gemaakt , maar dat wist ik niet , en omdat ik dat niet wist hoefde ze dat zeil niet en kwam ze op een later moment nog terug … ha ha ha vreemd!

verder heb ik weer heerlijk boodschapjes gedaan op mn fietsje . Ook ga ik iedere dag op mn fiets naar het strand , het is best een stukje maar zo kom je wel veel mooie dieren tegen , heel erg veel flamingo's en zelf wilde papegaaien ! echt heel gaaf !

afgelopen zaterdag is mn nieuwe board aangekomen , en die heb ik s'avonds eens even goed ingevaren ! Toen had ik echt een avond dat alles lukte op het water , echt een goed gevoel . De voorspelling van de wind is gewoon goed ! alleen komt het telkens niet uit , vandaag ( maandag 10 februari ) word ik wakker met het idee dat het flink zou moeten waaien en dat de zon lekker schijnt .. maar jammergenoeg is er geen wind ,en regent het kei hard ! De laatste sessies heb ik wel heel erg veel schildpadden gezien , en ook echt grote ! super gaaf !

Deze week ga ik niet werken , omdat de voorspelling zo goed is , dus hopelijk komt de wind snel en kan ik een week lang knallen ! Vandaag was ik erg vroeg wakker , uurtje of 6 .. het is nu 8 uur en in die tijd heb ik wat foto's bewerkt en dit verslagje gemaakt , nu is het 8 uur en kunnen we gaan ontbijten :)

(19:38) zoo , dat is nog eens een goed daagje ! Na het ontbijt vanmorgen , toch maar gelijk door gegaan naar het strand , met als verassing een beetje wind , en weg trekkende wolken ACTIE dus ! gelijk mn spulletjes gepakt en het water op gegaan , uiteindelijk een sessie gemaakt van ongeveer 2 uur , TOP ! Vervolgens lekker wat gaan eten , met erna als perfectie timing toenemende wind ! 5,2 werd perfect , dus ik ging het water op , ook kwam er een fotograaf achter me aan om wat super vette shots te maken , wie weet voor de magazines ;) ECHT MN BESTE FOTO'S OOIT GEMAAKT ! ( sorry pa maar de actie en de kleuren zijn zoo goed hier , snel ga je mee ! ) Na een uurtje of 2 op het water te staan was ik versleten en ben ik lekker gaan rusten op het strand , met het plan om vroeg naar het hostel te gaan om lekker op het gemaakte te doen .. maarja als het waait , en de energie een klein beetje terug komt , wil je toch knallen ! NOU NOG EVEN DAN , rond half 5 nog even het water op gegaan voor een uurtje ! alles wat in de middag niet lukte , ging nu perfect ! EEN TOP DAG DUS ! Nu zit ik lekker in het hostel , te niksen .. nouja ik typ nu dit verslag en ga zo lekker slapen ! ik hoop dat wifi het weer gaat doen snel , want dit werkt niet echt lekker als ik nergens iets kan laten weten of kan updaten .


TOT SNEL WEER !!

xxxx

  • 11 Februari 2014 - 23:28

    Leen En Hennie:

    Wel uit te houden daar Nick, leuk verslag weer!

  • 13 Februari 2014 - 20:59

    Martina:

    Je hebt weer goed je best gedaan om ons mee te laten genieten van je avonturen leuk! Veel succes en veel wind toegewenst lieve groetjes Arie Martina roos en Wouter Bart en Daan xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Bonaire

nick

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 676
Totaal aantal bezoekers 1899

Voorgaande reizen:

25 Januari 2014 - 29 Maart 2014

Bonaire

Landen bezocht: